söndag 28 oktober 2012

hilfeeee

ni måste hjälpa mig att fatta ett beslut.
jag har länge försökt att spara ut min lugg...går ju hyfsat, det går ju ner till hakan nu typ.
Men jag är samtidigt väldigt sugen på att bara klippa av skiten och klippa lugg!

prata med syrran igår om det och kom fram till att det är ju inte så lattjo med jämn-långt hår om det inte är så att man gör snygga frisyrer på sig själv. och det gör jag ju fan aldrig..jag är ju askass på det och har inte tid med sånt heller för den delen.

så nu klurar jag på lugg eller inte lugg?

tyvärr hitta jag inga bra bilder på mig själv för jag ser fan cepe ut på alla mina bilder..haha.
jag visar en bild på mig i lugg där jag såg hyfsat normal ut, så då kan ni ju tänka hur jag ser ut på resten av bilderna. haha.

här var jag ledsen för jag tyckte jag var fet och ful som gravid..haha
hormonerna är ju inte i balans riktigt vid graviditet..haha

2 kommentarer:

  1. Men söte lille du! Gullapa vad synd det ser ut att vara om dig :) /Kutt

    SvaraRadera