tisdag 2 oktober 2012

väck

jag är fan mästare på att tappa bort min grejer, nycklar bankkort mobil väskor viktiga papper ja allt möjligt. varenda dag letar jag efter nycklar och mobil...och kort. det är lixom standard. så även i morse...jag leta i en halvtimme denna gång. och jag orkar inte med detta längre...att jag är så jävla glömsk och glömmer av vart jag lägger saker HELA tiden...på riktigt så fick jag huvudvärk efter att stressat runt och letat. kan ha och göra med att jag inte käkat frukost än heller! i morse hanns det inte med så vi vakna ganska sent och sigge skulle iväg till dagis..och nu grejar hantverkarna i "köket" och slipar så då vill inte jag ställa mig där och göra en macka....dessutom har dom ställt spisen framför lådan med alla bestick så....jaa.....jaja verkar som om att golvet blir för jädra fint iallafall!!
dom e så rediga stackars polackerna!
försökte bju dom på kaffe med det ville dom inte ha...bara jobba jobba.

får väl bli att köpa en macka på stan snart för snart ska morsan komma hit och vara lite barnvakt medans jag drar till tandläkaren!


hej svejs babes!

haha sullan dåå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar