torsdag 4 oktober 2012

kass

jag har vart lite kass på mitt uppdaterande senaste dagarna, tror jag iallafall?
känns som det var typ 5 dagar sen elelr var det 3 eller var det igår jag blogga?
jag har ingen koll.

vi har knappt varit hemma dom senaste dagarna pga the polacks som har jobbat här hemma...
jag & sigge & charlie har dragit runt runt staden och hälsat på folk och bara lekt ute för att slippa vara hemma. men nu är det klart....njaaa nästan bara köksluckorna som fattas!
Igår när vi kom hem vid ca halv åtta jobbade stackars polackerna fortfarande med att måla klart....must finish, 15 minutes var vad dom sa.

ska bli kul att lägga upp en bild på det när det är klart..haha färgen blev riktigt tjusig må jag säga.
inte alla som har ett rosa kök...det är jag & Leila...haha.

nu ska jag snart gå i däck...e så jävla trött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar