lördag 20 oktober 2012

myrornas-fynd

idag var jag i skövde en sväng för att köpa en present till mig själv för mina födelsedags-pengar.
men jag är lite velig på vad jag ska köpa så jag spara det lite.
istället shoppa jag loss åt kidsen!
och gissa om jag var glad efter mitt fynd på myrornas!

först var det en annan tant som hade roffat åt sig den och gick och greja med den länge, men jag såg att hon var lite tveksam så jag släppte henne inte..haha.
Å rätt som det var så släppte hon den och jag roffa åt mig den fort som fan, och fråga faktiskt snällt om hon var säker på om hon inte skulle ha den....och tur var väl det då hon tänkt att ha den som gosedyna åt en hund! sånt slöseri.

har länge klämt på dom på Ålhens men känt att den vart lite väl dyra och nu fick jag den för ynka 85 spänn!
barbapappa

trevlig helg sa en älg med mjäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar