måndag 6 december 2010

Ett hus.

Här bor jag! Men här vill jag inte bo längre. Jag vill ha ett hus. Ett hus på landet, inte långt ifrån stan.
Med naturen nära så mina katter kan springa ute utan att behöva akta sig för bilar och annat skit.
Jag vill ha lite djur. Några höns en tupp och kanske några får.
Johan vägrar att ha såna djur, men sist jag kolla så var det jag som bestämde...joohooo!

Men när tusan ska det dyka upp ett hus som jag vill ha då?!
Snälla folk ute på landet i fina hus, flytta därifrån så jag kan få flytta in istället!


Lägenhet i stan är jag less på nu!

6 kommentarer:

  1. Fast du bor ju nästan i ett hus. Mer hus än vad jag bor i. Du kan gå ut och möta en gräsmatta utanför dörren. Lyxigt!! Jag är avis på er. Vem vill inte bo i ett hus med lite djur runt knuten? Min dröm är att ha en ko- eller fårhage som gränsar till trädgården. Allra bäst vore det om de var någon annans, då slipper man det där kruxet med att sköta om dem små liven under lata dagar. :)

    Förresten, vad mycket snö ni har!

    SvaraRadera
  2. Det dyker nog upp ett litet hus när ni minst anar det :) du kan skaffa minigrisar också! Söta djur det där! Och getter :) du måste ha getter ;) puss!

    SvaraRadera
  3. Ja att ha hus är faktiskt jätte roligt, men man kan ju faktiskt åka runt o kika på hus. o hittar ni något ni gillar så kolla upp va de e för folk som bor där o ring!! har ni tur så kanske dom funderar på o sälja, om inte annars så har ni ju gjort dom glada genom att ha berättat att ni gillar deras hus.

    SvaraRadera
  4. Du får helt enkelt flytta till holma :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas de dyker upp ett fint hus snart som passar er perfekt :) älskar dock er lägenhet/hus. det är himla fint! när ni flyttar därifrån är jag o david ettapaxare alltså! :D

    SvaraRadera
  6. Nääee vafan ja tänkte precis säga att ja o ville är förstaste paxare!!! Men aja.. det verkar fint som fan ju!

    SvaraRadera