måndag 20 december 2010

Ny vecka!

Ny vecka!
Den bästa veckan på hela året..synd bara att alla man känner jobbar.
Idag har jag sovit länge..halv 11, det är väldigt länge tycker jag.
Egentligen gillar jag inte att sova såhär länge, jag går hellre upp vid 8 då.
Men jag känner att det är fan bäst att passa på medans man kan alltså....kanske inte får sova alls mycket framöver.
Förresten så lever det jävel därinne nästan hela tiden!
Igår så hade jag förvärkar så jag trodde fan jag skulle föda..haha. Vi blev lite oroliga där, men vi tar det som det kommer just nu! Idag ska jag väl iallafall packa väskan jag ska ta med mig till BB.
Det är nog bäst att ha det gjort kan jag tänka mig!

Vem vet det kanske blir en julklappsbebis?


Denna tomte vill jag inte ha hemma hos mig!

1 kommentar:

  1. Nä, ingen julbebis! Han kommer den 7:e ju! Fat det vore himla mysigt med en julbebis! Bättre julklapp får man leta efter :) Puss!

    SvaraRadera