söndag 19 december 2010

Jul!

Nu är julgranen klädd och julskinkan gjord!
Julskinkan blev så jävla god och granen blev vacker, och det ligger redan lite klappar under.

Helgen vart mycket trevlig med spel & glöggkväll igår med fina vänner.
Nu är det bara att invänta nästa helg då det är julafton!!!!!!!!!
Eller ja på fredagen då..

Det jag längtar till mest är morsans julmat!
Och när jag får öppna min klapp från Johan...det är alltid lika spännande!


Detta är från julen 06, kolla vädret!

 Johans skinkor är också saftiga.

Våran julgran!

3 kommentarer:

  1. Jag vet ingen som gillar julen lika mycket som dig :) I år har du nog tilloch med lyckats smitta mig. Jag längtar jättemycket efter janssons frestelse, mmm det är min favorit. Och allt hemmabakat godis, ååh så göttigt.

    ska vi göra ett försök och ses lite jul? vore myspys!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Fin gran!!

    Du kan gå in på www.unicef.se så finns det där :)

    SvaraRadera
  3. Man kan ju tro att de var sommar på julen år 06 =) men vilka fina garnar!!!

    SvaraRadera