onsdag 8 december 2010

Panik

Ja panik fick jag igår!
Jag var på ikea för att köpa grejer till bebis säng, typ madrasser och sånt.
Plötsligt insåg jag vad mycket man kunde köpa om man ville.Och vad mycket det fanns att välja på.
Saker som finns där som man inte vet om man behöver fast det kan vara bra att ha?
Man vill ju inte snåla när det gäller ens barn.

Men jag blev så jävla less på att gå runt där och inte veta vad jag behövde och bara köpa saker för att.
Så det jag hade plockat ihop i min vagn lämnade jag bara där och sen åkte jag hem.

Köpte alltså inget.
Gick och la mej och bara ville sova bort hela dagen, vilket jag också gjorde.

Tur man har en pojkvän som kan få en glad och få en att inse att säkert alla nya föräldrar känner samma sak.
Att inte ha en aning om vad som behövs eller inte.
Så idag är jag en gladis igen!=D

Och vi gör ett nytt försök att åka och köpa grejer i helgen...båda 2, känns lite lättare när man har nån att diskutera med =)

Love you Johan!

6 kommentarer:

  1. Vilken tur att ni har varann!!!

    SvaraRadera
  2. Kan förstå dig. Man står där och ser alla saker som man måste ha. Men man måste inte ha allt heller. Det viktigaste är väl att bebis får mat, tak över huvudet & lite kläder. Och det allra viktigaste Kärlek! Och det kommer bebis definitivt få av er!! :)

    SvaraRadera
  3. Håller med Möök! :-)

    Och vill du ha nån o diskutera nödvändiga och onödiga saker med förutom Johan så är det bara att ringa :-)
    Jag är inte helt omöjlig att få med på en shoppingtur heller :-D
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  4. när bebis väl kommer så kommer ni märka allt ni behöver också! man behöver inte ha allt från början! tänk också på att du har många i din familj med småpluttar så behöver ni något akut så finns det garanterat hos dom!:) det kommer bli jättebra med bebisen och ni kommer va grymmaste föräldrarna ever :) I promise! stor kram

    SvaraRadera
  5. söta och kloka ord från vänner ovan, kan bara instämma! :) Plus att du glömt en viktig detalj syster...MOSTER johanna...aha;) Hon kommer minsann skämma bort biskvin med grejer och grunker:D

    SvaraRadera
  6. Åååh Jennie då. Inte ska du gå där och hetsas med i köp-rushen bar för att. Jag tycker du gjorde helt rätt i att bara lämna vagnen och åka hem. Men massor av kärlek och gos från er och alla nära och kära kommer bebisen må prima. Vare sig han har ett helt ekipage från Ikea eller inte. Det löööser sig vettu. KRAAAAAAMAR

    SvaraRadera