torsdag 25 november 2010

Arger

Ja inatt var jag arg, och uppgiven.
Hatar att vara gnällig och bara klaga men jag kan verkligen inte rå för det.
This fucking tooth is killing me!

Somna tillslut kl 6.00 och fick sova fram till 9.15..thanks.
Och jag gav mej fan på att inte proppa i mig en massa alvedon.
För det första så har jag hört att nåt ämne i alvedon kan vara farligt om man har en pöjk i magen, för det kan bli nåt krux på snorren!
Och det vill jag inte!
Och för det andra tänkte jag, att jag kommer fan möta värre smärta inom en snar framtid så lite tandvärk måste jag kunna stå ut med.

Prata med tandläkaren förut och är det samma inatt så ska jag komma in imorgon.

Men nu ska jag ju till Gbg imorgon med Johan, romantic trip, kiss and hugs and kläm på snorren.
Näe det är för kallt för det..haha.

Så nog om tandjäveln nu..jag har gnällt tillräckligt.
Ska komma roligare inlägg in the future!

Nu drar jag och jobbar i affären!=D



Bjuder på en bild ifrån när vi var i Paris,jag ser så gammel tant ut här med min lilla purse..haha.

3 kommentarer:

  1. vilken helvetes tand du har.. Tycker så synd om dig, framför allt nu när du har annat att tanka på!! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, så jävla söt bild :) Ha det så gött i Göteborg! Puss

    SvaraRadera