onsdag 3 november 2010

Challenge!

Fick en utmaning av magulli, kuligttttttttttt!


4 tv-program jag ser
Jag hinner knappt kolla på något, för jag somnar typ jämt vid 8 när all bra börjar..haha..sen följer jag ju inget heller sådär direkt. Men skulle jag slå på tv:n så skulle jag önska att det som sändes var:  Ensam mamma söker, Svenska Hollywood-fruar, Cirkus Möller och Antikdeckarna.

4 saker jag gjort idag
Klippt gräs, ätit rotsaksgryta, värmt mig i ett torkskåp, pratat med mor min i telefon.

4 saker jag längtar efter
Bebis! Johan! Julen! Ett varmt skumbad!


4 saker på önskelistan
Att Bebis föds frisk och att allt går bra! Jackpoten på Lotto med Joker. Ett stort vackert fint hus på landet.
En naken Johan..mums.
 
4 saker jag avskyr
Fördomar! Pedofiler! Sverigedemokraterna , (jävla offer!) Sveriges straffsystem.



Nu får dom som vill anta utmaningen själva! :)


1 kommentar:

  1. definitivt en snorris!... eller möjligtvis en snoris och då blir det definitivt en bromander;)
    Söte lelle beskviinn=D

    SvaraRadera