torsdag 11 november 2010

Up with the tup!

Nu är klockan 06.42 och jag har vart uppe sedans 05.30.
Kunde inte sova...åhh...störigt. Detta innebär att jag kommer bli skittrött mitt på dagen och jag hatar att sova sådär mitt på dagen. Jaja! för att fördriva tiden så bakar jag bröd!

Annars idag en fredag som den här så blir det lunch och kanske en promis med Linnea, Linn och kanske Smeen. Blir trevligt med lite sällis på förmiddagen!

Upptäckt förresten att "trevligt" är ett ord jag använder ofta...som en jäkla tant.
Men jag orkar nog inte ändra på det...jag fortsätter att tycka allt är trevligt.

Trevlig helg!
 

 Frukost med nybakt bröd, fruktsallad och mjölk is something I like!

2 kommentarer:

  1. åh vad trevligt med nybakat bröd!

    SvaraRadera
  2. Haha vi verkar lida av samma syndrom. Svårt att sova länge och dåligt temprament :)

    Åh, nybakat is the shit! Puss!!

    SvaraRadera