lördag 27 november 2010

Liseberg!

Ja igår åkte jag & Johan till Gbg för lite shopping och Liseberg!
Det var jätteskönt att göra nåt ihop....det gör vi väl annars också iofs men vi har väl inte åkt bort tillsammans bara jag & Johan på väldigt länge.

Hittade några klädpalter....faktiskt en klänning, hoppas jag får den på mig när det är nyår!
Tveksamt, men det kan gå!
Köpte lite grejer till bebisen..mössor och påslakan och en filt!
Och idag har vi även fått barnvagnen!
Inte hämtat den än men...när vi gjort det ska ni få se en bild på snyggaste kärran!

Idag så sitter jag hemma..och har lite "växtvärk" i magen....den tänjer väl ut som fan där inne nu.
Jag tröstar mej med lite mörk choklad..mumma!
Måste kolla på "Tomten är far till alla barnen" också som går på tv snart..den är så jävla bra..haha!

Ha en go lördag och en bra första advent!!!


Årets första julskinkemacka satt som gjutet i magen!

Söta höns på Liseberg.

Johan njöt också av julskinkan!

Romance på Liseberget!

1 kommentar:

  1. Ser ut som ni har haft en mysig dag :) Lööööv! Åh jag vill också ha skinkmacka! Så jävla gött! Ha en bra 1a advent! Puss

    SvaraRadera