lördag 20 november 2010

Tandvärkkkkkkk!

Idag har jag jobbat i affären, fick mej en god sovmorgon som var välbehövlig dessutom.
Idag var det rullians..skitkul!=D

Och nu ikväll gör jag bara ingenting..Johan jobbar och jag går runt och grejar, ätit crepes och nu ska jag snaska i mej choklad!!
Mums...har dock en jävla tandvärk..ska fan dra ur den tanden för jag har haft ont i den till och från i säkert 3 år nu!
Och fastän den har rotfyllts och hål lagats så gör det jävligt ont ibland, man kan ju börja undra om inte tandläkaren gjort fel eller?
Jaja lite choklad kanske hjälper..haha tandjävel nu ska du få!


This is my partner in crime against the tooth tonight!

2 kommentarer:

  1. ooo jobbiga tand! sånt är inte kul, och framförallt inte gratis heller!!

    jag blir bara borta 4 veckor knappt så sen är jag ju hemma 3 veckor efter jul, så vi hinner nog med en och annan pizza då =)

    SvaraRadera
  2. Usch och fy och blä för tandvärk! Det värsta är ju att det är så jävla dyrt att gå till tandläkarn och! Hoppas det blir bättre! Puss!

    SvaraRadera