onsdag 24 november 2010

Last day

Ja igår var sista gången vi gick på föräldragruppen..eee känns precis som allt annat att det var ju preis vi börja typ. Men näe.
Vi avslutade med att se en förlossningsfilm. Tänkte först att den vill jag fan inte se.
Men den var bra, den var nog väldigt förskönad för det verkade inte vara så farligt att pressa fram en bebis mellan bena. Knappt nåt skrik alls.
Så nu antar jag att det är så det blir för mej med..jepp bra kanon!

kollade även på en amningsfilm då jag och Johan höll på att brista i skratt, då tanten i filmen tar en låtsas-tutte ihopsydd som en rund boll med bomull i och pressar in i käften..hahaha.
Det såg så jävla stört ut.
Men som vanligt var det bara jag & Johan som var så pass omogna så vi såg nåt roligt i detta.

Nu ska jag ut och skotta lite, med en halv skyffel då johan paja halva bladet på den igår.
kommer nog inte gå så bra.

bajs!

Färdig-utbildade päron

3 kommentarer:

  1. Ni kommer bli dom bästa päronen :) Med bra humor!! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ni är så jävla roliga =)

    SvaraRadera
  3. Det ska bli spännande med föräldragrupp senare. Fånigt att de inte kan visa riktiga tuttar i en film om amning, de som ska se den har ju sett tuttar förr om man säger så…

    Ah, så du har inte tröttnat på din mage trots att du har haft den rätt länge nu?

    SvaraRadera