lördag 13 november 2010

Lugn lördag!

Ja ikväll är der väldigt lugnt, Johan är och blir fuller med sina polare. och jag tänkte ägna kvällen åt att försöka fixa en blogg till våran affär Retroförrådet. Får se hur det går..

Annars idag har jag jobbat i affären..det var väldigt lugnt idag. Vädret var ju ingen höjdare så jag hoppas att det var det som var den bidragande effekten på att det var lite folktomt idag!:)
Men det är fortfarande lika roligt att jobba där!!

Sen har jag haft besök av Susanna. Det var trevligt att prata av sej lite med henne, för det var längesen!:)
Fick en liten present som jag blev väldigt glad för. En liten pyjamas och två små jättegosiga tofflor som kommer passa bebis perfekt!
Tack så mycket Sussie!

Näe om man skulle ta tag i den där bloggen då...eller så tar jag ett skumbad först!
See ya!



Såna tofflor skulle jag kunna tänka mej!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar