måndag 29 november 2010

Hej mitt vinterland!

Ja idag var jag uppe med tuppen!
Ringde tandläkarn fick en tid på 20 min.
Rensade massa tand-kanaler på en massa var!
Skitäckligt...infektionshelvete.
Men nu säger jag inte nåt mer om hur jag mår. Får väl se om det kommer ett argt inlägg någon natt här igen..haha.

Senare idag ska jag på någe försäkringskassainformation....boring..men det ska vara viktigt nu när man får kids att veta hur såna saker funkar..tur Johan är med som fattar nåt iallafall.

Sen ska jag dra och väga mej...kan tänka mej att jag har nog gått upp ett par kilo, sist hade jag inte gått upp nåt så nu kommer väl bomben..haha...:)
Haft lite känningar i magen nu senaste dagarna och kom fram till att det var förvärkar.....shit man...det närmar sej!=D

Week 35.
Hej Biskvin som bor därinne!

8 kommentarer:

  1. Åååh fint! Och du är ju smal människa! Bara en mage precis som det ska vara!

    SvaraRadera
  2. Jisses vilken kagge du har :) Så fin!! Puss!

    SvaraRadera
  3. Va fin du är!!! spännande nu när det inte e så långt kvar!

    SvaraRadera
  4. Ååååh vilken fin mage! Vad kul att höra om alla lägesrapporter. Snart så, då smäller det. Jävlar vad kul det kommer bli att se hur mamma Jennies dagar kommer vara :)

    SvaraRadera
  5. Tjusigt! får boka in en dag för fotografering på magen när jag kommer hem i jul, vore ju synd att missa det :) Börjar ju närma sej nu! =) Puss!

    SvaraRadera
  6. You look amazing bruden :)Jag var å luktade å sniffade på en 4-dagars bebis idag! Att dem luktar så gott!

    SvaraRadera
  7. Åhh, va vacker du är i din stora mage systra min!!!

    SvaraRadera
  8. Jävelberg vilken mage, så finer så =)

    SvaraRadera